FANDOM

Riko helping Daikichi
Akane Hino

Small-akane

Cure sunny

Princess sunny

Ultra Sunny

Kanji 日野 あかね
Rōmaji Hino Akane
Charakterystyka
Płeć Kobieta
Wiek 14
Kolor Włosów Czerowne (Akane)
Pomarańczowe (Cure Sunny)
Kolor Oczu Czerowne (Akane)
Pomarańczowe (Cure Sunny)
Alter Ego Cure Sunny
Ultra Cure Sunny
Główny Kolor Pomarańczowy
Status
Sezon Smile Precure!
Zawód Uczennica
Relacje Masako Hino (Mama)
Daigo Hino (Tata)
Genki Hino (Młodszy Brat)
Debiuty
Anime Debiut Smile Precure! Odcinek 1 Nadchodzi! Pełna uśmiechu, Cure Happy!!
Seiyū
Japoński Asami Tano
Polski Olga Omeljaniec (Sezon 1)
Matylda Damięcka (Sezon 2)
Galeria

Akane Hino (日野 あかね Hino Akane?) (Kelsey w Glitter Force) jest jedną z głównych postaci w Smile Precure!. Niezwykle namiętna dziewczyna, która uwielbia rozśmieszać innych. Jej rodzina prowadzi restaurację Okonomiyaki, gdzie często pomaga. W szkole, jest częścią drużyny siatkówki. Urodziła się w Osace, a więc mówi w dialekcie Kansai. Jej alter ego to Cure Sunny (キュアサニー Kyua Sani?) (Glitter Sunny/Gwiezdny Ogień w Glitter Force) kontrolująca żywioł ognia..

OsobowośćEdytuj

Akane jest żywiołową dziewczyną lubiącą rozśmieszać innych. Urodziła się w Osace, więc mówi w dialekcie Kansai. Gra w szkolnej drużynie siatkówki. Jej rodzina prowadzi restaurację z okonomiaki. Pokazała, że jest godna bycia Precure, gdy chciała obronić Miyuki przed Akanbe, choć nie miała z nim żadnych szans.

WyglądEdytuj

Akane ma bordowe oczy i krótkie włosy spięte w małym kucyku z kilkoma luźnymi pasmami. Grzywka jest w większości czesana w prawo za pomocą kilku klipów, podczas gdy przeciwna strona jest kilka cali krótsza. W mundurku szkolnym ma na szyi czerwony krawat i pomarańczowy sweter. Na co dzień Akane nosi luźny pomarańczowy top z żółtymi liniami, jedną pionową po lewej stronie, drugą poziomą na piersi, wraz z czerwonymi kieszeniami pasującymi do wstążki z tyłu. Jest to połączone z czerwonym tank-topem, jeansowymi spodniami i ciemnoczerwonymi balerinkami z brązową podeszwą. Na lato przebiera się w bluzę ze złotym podkoszulkiem na pomarańczowej marszczonej koszulce, bufiaste spodenki w kolorze khaki, białe pończochy i brązowe buty z palcami i stopą odsłaniającą skarpetę.

Jako Cure Sunny, jej włosy stają się pomarańczowe i są spięte w zaokrąglony kok z trzema dużymi luźnymi kosmykami włosów, z których jeden się zwija, a reszta włosów jest luźna, ozdobiona białą tiarą z pomarańczowym klejnotem i jednym skrzydłem. Podobnie jak w march, nosi kolczyki na helisie uszu. Jej strój ma kolor pastelowo pomarańczowym ze spaloną pomarańczową podszewką na torsie i plisowaną spódnicą, noszoną na spalonych pomarańczowych szortach. Środek klatki piersiowej to blady krem ​​ze złotym emblematem Smile Pretty Cure naszytym na kremową tkaninę i pomarańczową kokardkę. Rękawy podobne do skrzydeł są noszone na ramieniu z przymocowanymi pomarańczowymi kulkami, a z tyłu jej spódnicy wypływa marszczony kremowy materiał. Zyskuje białe buty z pastelowym pomarańczowym czubkiem i piętą oraz spaloną pomarańczową wstążką cale od mankietu pasującą do jej rękawów. Na jej prawym biodrze jest jej Smile Pact, a na szyi spalony pomarańczowy dławik.

W trybie Tiara jej biała tiara zostaje zastąpiona złotą koroną noszoną na środku głowy, ozdobioną czerwonym kółkiem, podczas gdy skrzydło anioła zmienia się w złote. Jej białe kolczyki ze skrzydłami anioła zostały zastąpione złotymi wstążkami z pomarańczowymi sercami na środku, a teraz nosi je na płatkach uszu.

W trybie księżniczki włosy są luźne, a niektóre są wciągane z powrotem w łuk. Nad jej normalnym strojem Cure jest kremowa marszczona sukienka z falującą wstążką przywiązaną z tyłu do talii. Choker i szorty są lekko rozjaśnione, a także akcesoria i buty na nadgarstku. Na piersi ma pastelową pomarańczową wstążkę z białym paskiem i złoty emblemat Smile Pretty Cure przyszyty do plisowanej tkaniny. Odzyskuje również koronę z trybu Tiara wraz ze złotą aureolą i skrzydłem.

Jako Ultra Cure Sunny zyskuje tiarę i akcesoria z Trybu Księżniczki. Jej włosy są dłuższe i są jaśniejsze, a luźne pasma opływają jej głowę. Grzywka po prawej stronie jej głowy rośnie do długości pępka. Na sukience ma pierzasty kremowy strój, a ona zyskuje parę anielskich skrzydeł i biały naszyjnik z pomarańczowym klejnotem. Mankiety na buty zmieniają kształt i mają teraz nierówną długość, aby pasowały do ​​akcesoriów na nadgarstku.

HistoriaEdytuj

RelacjeEdytuj

Hino Masako - Jest troskliwą matką i bardzo kocha Akane. Docenia to, co dla niej robi, nawet jeśli ich związek jest porównywalny z jej spalonym Okonomiyaki. Często pomaga jej i udziela rad.

Hino Daigo - jest zabawnym ojcem, który kocha swoją córkę Akane, ale często się kłócą, gdy zadaje pytania o jego imię lub tajny składnik Okonomiyaki. Oboje pracują razem w sklepie, tworząc Okonomiyaki dla klientów, a Akane patrzy na niego.

Hino Genki - Akane i Genki rzadko walczą. Uwielbia się z niej śmiać i mówić żenujące rzeczy, które robi.

Hoshizora Miyuki - Odkąd została Cure, Akane utrzymywała bardzo bliski związek z Miyuki. Akane opisuje ją jako rozproszony mózg, który może mówić poważnie, kiedy chce. Miyuki często obdarza ją uściskami i zachętami, gdy czuje się przygnębiona, a Akane ceni ją jako prawdziwą przyjaciółkę, ryzykując, że pomoże Cure Happy, dzięki czemu zyskała Smile Pact, by stać się Pretty Cure. Czasami jednak nie rozumie entuzjazmu Miyuki. Ich związek jest podobny do Nozomi i Rin z serii Yes! Pretty Cure 5.

Kise Yayoi - Pomimo drażnienia się Yayoi o różne rzeczy, wydaje się, że są dobrymi przyjaciółmi. Akane uznaje talent Yayoi do rysowania i często ją chwali, sprawiając, że ta rumieni się ze wstydu.

Midorikawa Nao - Akane szanuje Nao jako asa sportowego i nazywa ją gangsterem. Obie mają podobne osobowości, przez co często konkurują ze sobą. Pomimo rywalizacji mają bliską przyjaźń i często są pokazywane razem.

Aoki Reika - Akane wydaje się szanować Reikę, objaśniając jej pozycję członka komisji klasowej i rady szkolnej. Opisuje także Reikę jako doskonałą na studiach i nazywa ją „Miss Popularności”.

Brian Taylor - Akane zakochała się w Brianie po tym, jak spędzili razem trochę czasu. Pokazała mu wiele rzeczy o Japonii i nauczyła się od niego trochę angielskiego. Akane popadła w depresję, gdy Brian opuścił Japonię, ale przez pewien czas utrzymywali przyjaźń z pocztą. Ich relacja rozwija się w powieści, gdy ponownie się łączą.

Misumi Nagisa - Pod koniec filmu precure „All Stars” Pretty Cure All Stars New Stage: Mirai no Tomodachi, wszystkie Cures wchodzą w interakcje ze sobą. Na obrazku przed kredytem można zobaczyć Nagisę rozmawiającą z Akane.

Hyuuga Saki - Kolejna, Cure, którą widać, że się z nią przyjaźni, jest Saki, ponieważ Cure Bloom wydaje się wchodzić w interakcje z Sunny, jak widać tutaj na wstępie do filmu z filmu Pre Cure All Stars Pretty Cure All Stars New Stage 2: Kokoro nie Tomodachi.

Cure SunnyEdytuj

Brylantowe słońce, gorąca krew! Cure Sunny!
太陽サンサン熱血パワー!キュアサニー!
Taiyou Sansan Nekketsu pawaa! Kyua Sani!

Smile-precure 02-00
Cure Sunny (キュアサニー Kyua Sani?)j to alter-ego Akane. Cure Sunny ma moc ognia. W Glitter Force przedstawia się jak: Gdy ze mną zadzierasz to igrasz z ogniem! Jestem Gwiezdny Ogień!.

AtakiEdytuj

EtymologiaEdytuj

Hino (日 野?): 日 ma wiele znaczeń, ale najlepiej pasuje do niego „słońce”.野 oznacza „pole” lub „zwykły”. Ogólnie jej nazwisko oznacza „pole słoneczne” lub „słońce”.

Akane (あ か ね?): Akane oznacza „szalona czerwień”, nazwę odcienia intensywnej czerwieni. Służy głównie do opisywania słońca i zachodu słońca. W odcinku 19 ujawniono, że jej ojciec Daigo nadał jej to imię, ponieważ chciał takiego, który można łatwo nazwać, i po prostu poszedł z pierwszym imieniem, które wymyślił używając あ („a”). Jej matka Masako nadała jej to imię z powodu pięknego zachodu słońca (ak lub „akane”), które widziała w dniu narodzin Akane i miała nadzieję, że Akane będzie miała serce tak piękne jak zachód słońca.

Jej imię dosłownie znaczy „szalone czerwone pole słoneczne”. lub „bardziej szalona czerwień słońca”.

PiosenkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Akane pochodzi z Osaki i mówi w dialekcie kansai.
  • Data emisji odcinka 2, w którym Akane po raz pierwszy staje się Cure Sunny, również przypada w dniu urodzin jej aktorki głosowej, Tano Asami.
  • Okonomiyaki Akane - jest domem Akane. Jest to restauracja okonomiyaki nazwana tak po imieniu od rodziców po urodzeniu.
  • Akane dzieli swoje imię z Fujitą Akane z Futari wa Precure i Futari wa Precure Max Heart.

GaleriaEdytuj

Oficjalny Profil

Hino Akane

Cure Sunny

Inne

WideoEdytuj

Plik:Cure Sunny! Smile Precure transformation *HD*