FANDOM

Szablon:CharInfoBad End Precure (バッドエンドプリキュア Baddo Endo Purikyua?) są postaciami drugoplanowymi stworzonymi z Cure Decora przez Jokera. (w Polskiej nazwie "Gwiezdna Formacja Cienia")

OsobowośćEdytuj

Bad End Cures mają bardzo małą osobowość, zostały stworzone przez Jokera jako broń do użycia przeciwko Pretty Cures. Szukają własnego szczęścia i niszczą swoich odpowiedników. W tym celu uważają się za lepszych od Cures i aktywnie umniejszają się i drwią z nich, przekręcając swoje filozofie w coś gorszego.

WyglądEdytuj

Jako ciemne kopie wyglądają bardzo podobnie do swoich odpowiedników, z wyjątkiem nieco ciemniejszego koloru włosów i niewielkich różnic w fryzurze. Ich stroje są przeważnie czarne ze spódnicami, które są nieco ciemniejsze niż ich odpowiedniki w kolorach motywu. Noszą opaski do włosów z nietoperzami i mają klejnot tuż nad piersiami. Ich oczy przypominają lekko świecące kręgi i bardzo różnią się od wszystkich innych ludzkich postaci. Wreszcie mają cienie na oczach.

HistoriaEdytuj

Bad End PrecureEdytuj

Bad End Happy ( ッ ド エ ン ハ ッ ピ ー Baddo Endo Happī ): Ciemny odpowiednik Cure Happy. Uwielbia szczęśliwe rzeczy i sama jest szczęśliwa, ale nie dba o to, czy wszyscy inni są szczęśliwi. W rzeczywistości, widząc innych w rozpaczy, czuje się szczęśliwa i wyznaje, że czerpie przyjemność z tego, że inni cierpią. W tym celu zamierza doprowadzić do rozpaczy wszystkich na świecie, począwszy od Cure Happy. Walcząc z Cure Happy, jej wymiarem jest różowa / brązowa pustka ze skałami o różnych rozmiarach unoszącymi się wewnątrz.

Bad End Sunny ( ッ ド エ ン ド ニ ー Baddo Endo Sanī ): Ciemny odpowiednik Cure Sunny. Chce być Słońcem, które spala wszystko na ziemii. Nie wierzy, że Słońce powinno być używane dla dobra i jest zdegustowane tym, dlaczego Cure Sunny wierzy w Słońce. Nie lubi przyjaźni i uważa, że ​​to niepotrzebne. Walcząc z Cure Sunny, jej wymiar to ciemnopurpurowa płaska równina, która wydaje się być o zachodzie słońca.

Bad End Peace ( ッ ド エ ン ピ ー ス Baddo Endo Pīsu ): Ciemny odpowiednik Cure Peace. Ma też tendencje do mazi, ale lubi też bawić się uczuciami innych ludzi, udając wyrzuty sumienia. Głęboko wierzy, że światowy pokój jest niemożliwy i że tylko małe księżniczki będą próbowały czegoś takiego. Walcząc z Cure Peace, jej wymiarem jest pole kwiatów składające się z olbrzymich kwiatów i ciemnego obłoku spowitego chmurami.

Bad End March ( ッ ド エ ン マ ー チ Baddo Endo Māchi ): Ciemny odpowiednik Cure March. Uważa, że ​​prawdziwie sportowa rozgrywka to walka z wrogami bez wyrzutów sumienia. Dysząc na wszystkich, którzy ją przekraczają. „Silni skrzywdzą słabych”. „Całkowicie wykończa wrogów”. Walcząc z Cure March, jej wymiar to różne chmury i pnącza, które sprawiają wrażenie jak z „Jasia i Fasoli”.

Bad End Beauty ( ッ ド エ ン ビ ュ テ ィ Baddo Endo Byūti ): Mroczny odpowiednik Cure Beauty. Uwielbia tylko rzeczy piękne i wierzy, że ktoś jest najpiękniejszy, gdy wygrywa. Wygląda na to, że ma szacunek dla swojego odpowiednika, ale tylko niewielką kwotę i dopiero po tym, jak jeden z jej ataków został odparty. Walcząc z Cure Beauty, jej wymiarem jest arktyczna równina z licznymi filarami lodu; w jego ciemnym niebie wisi księżyc w pełni.

AtakiEdytuj

Bad End Shower ( ッ ド エ ン シ ャ ワ ー Baddo Endo Shawā): Atak Bad End Happy. Najpierw robi znak serca, zanim zgromadzi energię w purpurowe serce. Następnie wystrzeliwuje wiązkę energii.

Bad End Fire ( ッ ド エ ン フ ァ ア ア Baddo Endo Faia): Atak Bad End Sunny. Kąpie się w purpurowym ogniu i celuje w cel.

Bad End Thunder ( ッ ド エ ン ド ン ダ Baddo Endo Sandā): atak Bad End Peace. Ona robi znak pokoju palcami i podnosi rękę. Przywołuje purpurowe grzmoty i uderza w wroga.

Bad End Shoot ( ッ ド エ ン シ ュ ト Baddo Endo Shūto): atak Bad End March. Przywołuje gigantyczną purpurową kulę przypominającą piłkę nożną, a następnie kopie ją w cel.

Bad End Blizzard ( ッ ド エ ド ブ リ ザ ド Baddo Endo Burizādo ): Atak Bad End Beauty. Przywołuje liczne płatki śniegu, które strzelają odłamkami lodu w potężnej fali.

GaleriaEdytuj

Oficjalny Profil