FANDOM

Riko helping Daikichi
Szablon:CharInfoCandy (キャンディ Kyandi?) jest jedną z dwóch wróżek w seri Smile Precure!. Przybyla na Ziemię z Pop w poszukiwaniu Pretty Cure.Kocha modę . Często odnosi się o sobie w trzeciej osobie.

OsobowośćEdytuj

Candy jest bardzo dziewczęca i bardzo lubi modne rzeczy. Ona również lubi ubierać się w górę i styl jej uszy w różnych stylach. Ona może być również nieco surowa dla Miyuki i dziewczyn Cures. Ona może być beksą, nieco dziecinna i może się łatwo przestraszyć, gdy jest smutna. Candy jest również młodszą siostrą, kiedy Pop jest wokół. Ona nie wie dobrze o ludzkim świecie więc Miyuki wyjaśnia jej zwyczaje. Kiedy ona ma kłopoty lub zmartwienia, jak nie jest w żadnej pomocy dla ładnych Cures, prosi o poradę Reiki

WyglądEdytuj

Candy ma różowe futro (aczkolwiek bardzo stonowane w kolorze różowym, do tego stopnia, że ​​wygląda na białe do gołego oka), z dwoma kręconymi żółtymi uszami przypominającymi warkocz z różowymi kokardkami. Jej oczy są ciemnoniebieskie, z żółtymi znaczeniami w kształcie skrzydeł w pobliżu oczu. Na czole ma różowe i żółte znaczenia w kształcie serca. Jej ramiona i nogi są krótkie, a na szyi ma różowy kołnierz z falbanką. Jej ogon jest żółty i kędzierzawy, jak uszy.

HistoriaEdytuj

RelacjeEdytuj

Hoshizora Miyuki - Miyuki jest pierwszą Cure, która spotyka Candy, a ona zostaje z nią i idzie za nią do szkoły. Candy jest często sfrustrowana nadmiernym entuzjazmem i niedbalstwem Miyuki, wyraźnie mówiąc Miyuki, że martwi się o nią, i ma nadzieję, że Miyuki znajdzie inne Cures, które pomogą jej wkrótce. Pomimo zmartwień dla Miyuki za jej nieostrożność, Miyuki zawsze troszczy się o nią i zawsze martwi się o jej bezpieczeństwo. Miyuki i Candy mają świetne warunki względem siebie z powodu „Wysokiego Szczęścia”. Miyuki czasami przedstawia i wyjaśnia jej zwyczaje ludzkiego świata. Wśród wszystkich Cures Miyuki jest najbliższa Candy.

Pop - Pop to starszy brat Candy. Zarówno ona, jak i Pop zostali przydzieleni do znalezienia Pretty Cures na Ziemi. Candy kocha swojego brata, a kiedy odwiedza ją, zawsze wyskakuje i obejmuje go. Pop jest odpowiedzialnym starszym bratem Candy i zawsze się nią opiekuje. Z kolei Candy zależy od niego bardzo dużo i jest do niego bardzo przywiązana. Pop kocha swoją młodszą siostrę i bardzo dobrze ją zna.

Aoki Reika - Często, gdy Candy jest smutna, Reika ją dopinguje. W odcinku 12, kiedy Candy uznała, że ​​jest bezużyteczna, Reika była pierwszą osobą, która próbowała ją rozweselić. W odcinku 16, kiedy Reika próbowała dowiedzieć się, co chce robić w życiu, Candy była z nią.

PiosenkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Candy kończy swoje zdania „Kuru ~”, które może oznaczać „kręcone”, odnoszące się do jej kręconych uszu i ogona. Może to być również zapowiedź jej bycia Cudownym Klejnotem („Cud” będący romanizacją jako „Mirakuru”).

GaleriaEdytuj

Officialny Profil

Candy