FANDOM

Riko helping Daikichi
Chiyu Sawaizumi

HeP03 (64)

Pict precure (1) fontaine

Kanji 沢泉ちゆ
Rōmaji Sawaizumi Chiyu
Charakterystyka
Płeć Kobieta
Wiek 14 lat
Urodziny 21 sierpień
Kolor Włosów
  • Granatowe (Chiyu)
  • Jasnoniebieskie (Precure)
Kolor Oczu Jasnoniebieskie
Alter Ego Cure Fontaine
Główny Kolor Niebieski (główny)
Status
Sezon Healin' Good♡Precure
Zawód Uczennica
Dom Miasto Sukoyaka
Relacje Nao Sawaizumi (mama)
Debiuty
Anime Debiut HGPC01
Seiyū
Japoński Natsu Yorita
Galeria

Chiyu Sawaizumi (沢泉ちゆ?) jest jedną z głównych postaci w Healin' Good♡Precure. Alter ego Chiyu to Cure Fontaine (キュアフォンテーヌ?) znana jako Precure Wód.

Osobowość Edytuj

Chiyu jest wyluzowaną uczennicą drugiego roku gimnazjum o łagodnej, ale surowej osobowości. Starsza siostra, która będzie się tobą opiekować bez względu na wszystko, ma silne poczucie odpowiedzialności i jest asem szkolnego zespołu lekkoatletycznego. Co więcej, jest mądra, szczególnie z nauką, i jest sportowa, szczególnie jeśli chodzi o skok wzwyż.

Wygląd Edytuj

Chiyu jest jasnoskórą dziewczyną o delikatnych szaroniebieskich oczach i długich grafitowych włosach noszonych na lewym ramieniu w kucyk trzymany przez jasnoniebieską scrunchie. Grzywka jest schowana na bok z rozcięciem w rogu, a po każdej stronie jej głowy znajduje się pas włosów na ramionach.

Od niechcenia nosi jasnoniebieski top z długimi rękawami i pas w odcieniu jasnobrązowego indygo wokół góry, z kokardą z boku i granatowymi paskami na ramionach. Jej długa dżinsowa spódnica ma rząd niebieskich guzików, które idą w dół, aby dopasować się do podszewki.

Relacje Edytuj

Rodzina Edytuj

Przyjaciele Edytuj

Etymologia Edytuj

Piosenki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Pozostałe Edytuj