FANDOM

Achoo!! Kong-Fu de Pawā Appu Shimasu!!
Heartcatch Precure! odcinek 11
HPC11
アチョー!!カンフーでパワーアップします!!
"Gung Ho! Powiększmy moc z Kung Fu!"
Data Premiery 18 kwietnia 2010
Odcinek Podręcznik
poprzedni
HPC10
następny
HPC12
Tematy
Tytułowa Alright! Heartcatch Precure!
Końcowa Heartcatch☆Paradise!
Gung Ho! Powiększmy moc z Kung Fu! (アチョー!!カンフーでパワーアップします!! Achoo!! Kong-Fu de Pawā Appu Shimasu!!) to jedenasty odcinek sezonu Heartcatch Precure! a także 303 odcinek serii Precure. Odcinek koncentruje się na próbie Hanasaki Tsubomi, aby stać się silniejszą po spotkaniu Dark Cure.

Opis Fabuły Edytuj

W drodze do szkoły Tsubomi zauważa kwitnące kwiaty i wyraża szczęście. Pyta Erikę, co by się stało, gdyby stracili moc do pokonania Dark Cure, ale Erika mówi jej, żeby się nie martwiła, bo w końcu mogą to wypracować.

W pobliżu inni uczniowie zaczynają krzyczeć, a dziewczyny rozpoznają ich jako Masato i Yoshito. Tsubomi jest ciekawa, gdy Erika znika.

Na zajęciach uczniowie czytają, gdy Tsurusaki-sensei prosi Masato, aby przyjął swoją kolej - ale kiedy usiłuje ustalić, gdzie są, Tsubomi próbuje pomóc. Jednak okazuje się, że ich nauczyciel tam jest i zamiast zwracać uwagę na jego brak koncentracji, krytykuje go za to, że nie założył odpowiednich klasowych butów. Obserwując jego buty, Tsubomi zadaje sobie pytanie, czym jest Kung-Fu. Podczas przerwy Masato dziękuje Tsubomi za jej pomoc i pyta go, co to jest. Twierdzi, że zna wiele sztuk walki, ale nagle Erika śmieje się i stwierdza, że ​​nie mógł wiedzieć, czym jest prawdziwa walka. Tsubomi pyta, czy i tak ją uczy.

Po zakończeniu szkoły Tsubomi zmienia strój i spotyka się z Masato w parku. Yoshito również przybywa i żąda, by nazywała go „Yoshito-senpai”, ponieważ ma więcej doświadczenia. Zgadza się, ale jest zdezorientowana jego postawą.

Trio próbuje użyć nunchucków, ale podczas gdy dwaj chłopacy wydają się dobrze - Tsubomi uderza się głową w głowę, podczas gdy Erika i wróżki patrzą z bezpiecznej odległości. Obserwują, jak trio ćwiczy na swoich postawach, ale Tsubomi upadła, powodując, że Erika się o nią martwiła i przypadkowo krzyknęła. Ostrzegając trio, zapraszają ją, by do nich dołączyła. Gdy robi się ciemniej, zapraszają na trening, a Erika pyta Tsubomi, dlaczego tak bardzo chciała się uczyć kung-fu. Zwierza się Erice, mówiąc, że chce stać się silniejsza.

Następnego dnia na sali gimnastycznej Tsubomi zostaje trafiona piłką siatkową, gdy jest świadkiem bicia Masato w judo.

Po zakończeniu szkoły Masato ostrzega Yoshito, aby poszedł do domu, a facet, który go pokonał, pojawia się i zaczyna żartować. Yoshito, świadek tego, nalega, aby walczyli, ale Masato odmawia. Rozzłościło to Yoshito i ucieka, gdy przybywają Erika i Tsubomi. Pytają o Yoshito, a Masato ujawnia, co się stało.

Tymczasem w Pustynnych Apostołach Kumojaki również ćwiczy sztuki walki, pokonując wszystkie Snackeys.

Biegając do świątyni, Yoshito został zatrzymany przez Snackey, który zabrał mu nunchuck. Potem pojawił się Kumojaki i przywołał Desertriana z jego kwiatu serca.

Erika i Tsubomi szły, a potem nagle usłyszały głos Desertriana wołający imię Masato. Dziewczyny określają, kto to jest, i przemieniają się, aby z tym walczyć. Masato przybywa również, by walczyć, gdy słyszy swoje imię, a następnie jest świadkiem walk Precure i Desertriana. Zgaduje, że pochodziło od Yoshito i chociaż wróżki temu zaprzeczają, kryształowa kula twierdzi, że jest inaczej.

Walcząc i widząc, że Leczyły się ciężko. Masato poszedł po kryształową kulę, w której uwięziony jest Yoshito. Cure Blossom myśli o tym, czego nauczył ją Masato, i stara się go dobrze wykorzystać, a następnie używa Pink Forte Wave do oczyszczenia Desertrian.

Po tym, jak wszystko wróciło do normy, Yoshito obudził się i zobaczył Masato. Zapytał, gdzie jest potwór, ale Masato powiedział, że to tylko sen, który też miał. Yoshito nagle zauważa, że ​​jego brat został ranny i mówi mu, że jest jego bohaterem.

Z daleka Tsubomi mówi Erice, że przy pełnej mocy i przyjaźni nie można zerwać więzi. Następnie naśladuje głos Desertriana i udaje, że walczy z Eriką.