FANDOM

Riko helping Daikichi
Hana Nono
Hana Nono y Cure Yell
Kanji 野乃はな
Rōmaji Nono Hana
Charakterystyka
Płeć Kobieta
Wiek 14
25 (HuPC49)
Urodziny 20 Styczeń
Kolor Włosów Magenta (Hana)
Jasny Róż (Cure Yell)
Kolor Oczu Magenta
Alter Ego Cure Yell
Główny Kolor Różowy (main)
Status
Sezon HUGtto! Precure
Zawód Uczennica
Relacje Shintarou Nono (Tata)
Sumire Nono (Mama)
Kotori Nono (Młodsza Siostra)
Tanpopo Anno (Babcia)
Kusuke Anno (Dziadek, Martwy)
George Kurai (Mąż)
Hugtan (córka)
Debiuty
Anime Debiut HUGtto! Precure Odcinek 1 Hurra Hurra, Każdy! Narodziny Precure Dusz, Cure Yell!
Seiyū
Japoński Rie Hikisaka
Galeria
Hana Nono (野乃はな Nono Hana?) Uczennica drugiej klasy gimnazjum, która właśnie przeniosła się. Hana jest niska jak na swój wiek marzy o byciu stylową i dojrzałą dużą siostrą z figurą. Mimo że jest niezgrabna, zawsze jest gotowa na wyzwanie. Dzięki jej silnemu pragnieniu ochrony Hug-tan, Hana staje się energiczną precure Cure Yell (キュアエール Kyua Ēru?).

Jej hasłem jest "Hura Hura, ○○!" (「フレフレ○○!」 "Furefure ○○"?) oraz "Wielki szok!" (「めちょっく!」 "Mechokku!"?).

OsobowośćEdytuj

Hana jest energiczną optymistką, dąży do tego, by stać się kimś, kto jest jak duża siostra lub dorosła osoba, ale często nie udaje jej się, nawet pomimo tego, że ma dużo odwagi, głównie z powodu jej dziecinności. Mimo swojej radosnej natury, Kiedyś poczuła się zniechęcona, gdy myślała, że ​​nie może się doskonalić jak jej przyjaciele Homare i Saaya. Miała też problem z przezwyciężeniem swojej przeszłości bycia zastraszanym, dlatego ukrywała swój smutek, zmuszając się do zrobienia szczęśliwej twarzy.

Odkładając jej wady, Hana jest odważna, opiekuńcza i wspierająca bohaterka, szczególnie w stosunku do Hugtana, którą chroni z dużą odpowiedzialnością. Jest też wybaczająca, ponieważ nie utrzymuje uraz wobec byłych złoczyńców, takich jak Ruru Amour czy Charaleet, mimo że wcześniej popełnili zbrodnie.

WyglądEdytuj

Jako cywil, Hana ma lekko faliste włosy magenta noszone w dół z kilkoma zielonymi spinkami z boku. Jej baczki są krótkie i nierówne z powodu nieudanego cięcia włosów, które wcześniej były dłuższe. Ma również magenta oczy i jest niska niż większość ludzi w jej wieku. Jej swobodny strój składa się z krótkiego, dwukolorowego, różowego paska spaghetti na bladoróżowej koszuli, jasnoniebieskiej, warstwowej spódnicy, jasnozielonych skarpetek i różowych, wysokich trampków.

RelacjeEdytuj

  • Shintarou Nono - Jej tata. Pracuje jako kierownik domu towarowego Hugman i jest bardzo pomocny.
  • Sumire Nono - Jej mama. Ona jest niezwykle pomocna dla Hany i zawsze będzie jej pomagać i zachęcać, ilekroć źle się poczuje.
  • Kotori Nono - Jej młodsza siostra.
  • Tanpopo Anno - Jej babcia ze strony matki, która jest właścicielką sklepu ze słodyczami.
  • Hugtan - Hana po raz pierwszy spotkała Hugtana, która latała nocą, a nawet nadała jej imię. Przez cały sezon Hugtan odnosiła się do Hany jako "mama", a od odcinka 49 okazuje się, że Hugtan jest córką Hany w przyszłości.
  • George Kurai - w odcinku 49 okazuję się, że George jest jej mężem a także ojcem Hagumi.

EtymologiaEdytuj

Nono (野乃) - No (野) znaczy "pole" oraz "dziki" podczas No (乃) nie ma szczególnego znaczenia i może być postrzegany jako program nauczania, w którym można to określić jako słowo zaborcze, zrobienie "Nono" oznacza "z dziedziny" lub tylko "dziki".

Hana (は な) - Istnieją dwie różne odmiany kanji, które umykają tematowi Hany jako Precure, 花 i 華. Oba odczyty oznaczają "kwiat", który pasuje do motywu kwiatowej Cure Yell.

Kiedy kanji "Nono" i "Hana" są złożone, jej imię można przetłumaczyć na "dziki kwiat".

Cure Yell jest czasownikiem, który może oznaczać "krzyczeć lub mówić głośnym, czystym, brzmiącym głosem"

PiosenkiEdytuj

Aktorka Hany Nono, Rie Hikisaka, brała udział w kilku piosenkach z wizerunkiem dla postaci. Wiele z nich zawiera duety z Hon'izumi Riną, która mówi Saayą Yakushiji, Yui Ogura, którą mówi Homare Kagayaki, Nao Tamurę, którą mówi Emiru Aisaki otaz Yukari Tamura, którą mówi Ruru Amour i Tada Konomi, która mówi Hugtan.

DuetyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Hana jest drugą Cure, która sprawiła, że pojawiła się w innej serii Precure, nie licząc ciągłości All Stars lub Super Stars, czy serii filmów, jak ukazała się w ostatnim odcinku KiraKira☆Precure A La Mode. Poprzedza ją Ichika Usami, która pojawiła się w ostatnim odcinku Mahou Tsukai Precure!.
  • Urodziny Hany przypadają na 20 stycznia, a jej znak zodiaku to Wodnik.
  • Jej ulubionym daniem są potrawy z jaj.
  • Jak powiedział Henri w odcinku 42, "Yell" wymawia się tak samo jak "Aile", co oznacza "Skrzydło" po francusku.
  • Jest pierwszą znaną główną cure, która stała się matką. Jest także pierwszym cure związanym z maskotką, w tym przypadku Hugtan jest jej córką.
  • Chociaż nigdy nie wspomniano o tym, było mocno wskazane, że Hana z pierwotnej linii czasu była zamieszana w tragedię, co spowodowało motywację George'a do zamrożenia czasu. Wydarzenia te zostały ostatecznie ogłoszone przez przybycie Hugtana do obecnej Hany.

PozostałeEdytuj