FANDOM

Healing-Sticks

Lecznicza Pałeczka (ヒーリングステッキ?) jest artefaktem używanym do transformacji w Healin' Good♥Precure. By aktywować przemianę, legendarne wojowniczki potrzebują wróżkowego partnera, Rabirin dla Nodoki Hanadery, Pegitan dla Chiyu Sawaizumi, i Nyatoran dla Hinaty Hiramitsu, odpowiedniej Butelki Elementu i muszą wypowiedzieć frazę Start! Precure Operacja!.

Wygląd Edytuj

The Healing Sticks in the opening

Lecznicze Pałeczki są magicznymi różdżkami, które są w większości białe. Zaczynając od góry, znajduje się klejnot w kształcie serca, który zmienia kolor w zależności od użytkownika: różowy dla Cure Grace, niebieski dla Cure Fontaine i żółty dla Cure Sparkle. Dalej w dół, znajdują się trzy przyciski w kształcie serca: różowy, niebieski i żółty, a następnie jedno większe serce pokryte złotem, gdzie Zwierzęta Uzdrawiające idą z różowymi i białymi łapami po obu stronach z różowymi poduszkami łap serca, połączonymi jasnoróżowym wykończeniem. Poniżej znajduje się sekcja Butelek Elementu, z jasnoróżową kokardką, pod którą znajduje się srebrny kryształ. U podstawy różdżki znajduje się różowy klejnot.

Użytkownicy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Edytuj