FANDOM

Riko helping Daikichi
Szablon:CharInfoMajorina (マジョリーナ Majorīna?) wraz z Akaoni i Wolfrun są trzema dowódcami Królestwa Złego Zakończenia. Jest wiedźmą, a jej charakter jest zapewne oparty na czarownicy z bajki Jaś i Małgosia i Królewny Śnieżki. Kończy swoje zdania z "~ dawasa ".

Wygląd Edytuj

Majorina przypomina typową czarownicę z baśniowych opowieści, starą kobietę z dużym haczykowatym nosem, kilkoma zębami i dłońmi z czarnymi paznokciami przypominającymi pazury. Zwykle jest ubrana w ciemnozielony płaszcz z kapturem nad głową i nosi kryształową kulę. Jest najmniejsza pod względem wielkości trzech dowódców Królestwa Złego Zakończenia, sięgając tylko do kolan.

Ma swoją prawdziwą formę, którą może zmienić, mówiąc „Czas Majoriny!”. W swojej prawdziwej formie staje się znacznie młodsza (w wieku około 20 lat). Jej włosy rosną do ramion, są białe i kręcone, a tęczówki brązowe, z fioletowym cieniem do powiek. Jej usta stają się fioletowe. Ma sylwetkę modelki i sukienkę w ciemnoczerwonym i zielonym kolorze, wciąż trzyma płaszcz, purpurowy pasek, ciemnoczerwone rajstopy i czarne szpilki. Jej głos nie jest już ochrypły, ale głęboki i uwodzicielski, a zdań nie kończy niczym. Pomimo tego, że była kiedyś, mogła użyć go kilka razy podczas serii, ale czasami wraca do starości, gdy kończy się czar.

Osobowość Edytuj

Jest okrutna i przebiegła i często robi wynalazki przeciwko Precure.

Galeria Edytuj

{{{1}}}