FANDOM

Riko helping Daikichi
Nodoka Hanadera

Nodoka

Grace

Kanji 花寺のどか
Rōmaji Hanadera Nodoka
Charakterystyka
Płeć Kobieta
Wiek 14 lat
Kolor Włosów Jasnoróżowe
Kolor Oczu Jasnoróżowe
Alter Ego Cure Grace
Główny Kolor Różowy (główny)
Status
Sezon Healin' Good♡Precure
Zawód Uczennica
Dom Miasto Sukoyaka
Relacje
Debiuty
Anime Debiut HGPC01
Seiyū
Japoński Aoi Yūki
Galeria

Nodoka Hanadera (花寺のどか?) jest jedną z głównych postaci w Healin' Good♡Precure. Alter ego Nodoki to Cure Grace (キュアグレース?) znana jako Precure Kwiatów. Jej charakterystyczną odzywką jest "łał~" (ふわあ~ fuwā~?).

Osobowość Edytuj

Nodoka jest uczennicą drugiego roku gimnazjum o osobowości w moim tempie. Z optymizmem i energią stara się stać silniejszą osobą do tego stopnia, że ​​jest zmotywowana do robienia wielu rzeczy, ale nie jest zbyt dobra w ćwiczeniach. Przede wszystkim bardzo pragnie pomagać innym.

Wygląd Edytuj

Nodoka ma matowe, ciemnoróżowe oczy i krótkie włosy okalające twarz wyprostowanym dołem. Grzywka skierowana jest głównie w bok, z rozcięciem w rogu, w którym znajduje się kilka spinek do włosów. Od niechcenia nosi niebieską górę z zakładką na dole pod paskiem niebieskiego. Rękawy na wysokości klatki piersiowej i łokci są jasnobrązowe. W połączeniu z różową plisowaną spódnicą.

Relacje Edytuj

Rodzina Edytuj

Przyjaciele Edytuj

Etymologia Edytuj

Hanadera (花寺?) - Hana (?) oznacza "kwiat", podczas gdy Dera (?) oznacza "świątynia".

Nodoka (のどか?) - Nazwa Nodoka ma cztery różne znaczenia: „spokojny”, „opanowany”, „cichy” i „spokojny”.

Cure Grace ma wiele różnych znaczeń w zależności od kontekstu otaczającego słowo. W kontekście grzeczności jest to rzeczownik, który oznacza „jakość bycia uprzejmym lub chęć bycia uczciwym i szczerym”.

Piosenki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Nodoka dzieli się swoją aktorką głosową z Kucharką w Kirakira Precure a la Mode Chrupiąca! Pamięć Mille-feuille!.
  • Wraz z Haną Nono i zespołem Star☆Twinkle Precure jest jedną z Precure, które występują gościnnie w filmie Kishiryu Sentai Ryusoulger VS Lupinranger VS Patranger w sekwencji kończącej taniec. To pierwszy występ Precure w serialu Super Sentai, a także debiut filmowy Nodoki.
  • Cure Grace pojawia się w ostatnim odcinku Star☆Twinkle Precure, pomagając drużynie walczyć z Wielkim Nottorei we śnie Hikaru.
  • Odcinek 9 ujawnił, że łatwo ma zawroty głowy i mdleje, jeśli utknie w zatłoczonym miejscu.

Pozostałe Edytuj