FANDOM

Riko helping Daikichi
Nozomi Yumehara

Precuregogo036

260bwj5

Cure dream op

Kanji 夢原 のぞみ
Rōmaji Yumehara Nozomi
Charakterystyka
Płeć Kobieta
Wiek 14 (YPC5)
15 (YPC5GG)
Kolor Włosów Kalmazynowe (Nozomi)
Różowe (Cure Dream)
Kolor Oczu Ciemnoróżowe
Alter Ego Cure Dream
(Shining Dream)
Główny Kolor Różowy
Status
Sezon Yes! Precure 5
Yes! Precure 5 GoGo!
Zawód Uczennica
Relacje Megumi Yumehara (Mama)
Tsutomu Yumehara (Tata)
Debiuty
Anime Debiut Yes! Precure 5 Odcinek 1 Narodziny Precure Nadziei!
Seiyū
Japoński Yuko Sanpei
Galeria

Nozomi Yumehara (夢原のぞみ Yumehara Nozomi?) ma 14 lat i chodzi do drugiej klasy L'École des Cinq Lumières Institute. Nozomi wydaje się być typową bohaterką shōjo. Nie ma specjalnego talentu w przeciwieństwe do pozostałych Precure, jest niezdarna i beztroska, ale jej pogodna i optymistyczna postawa przynosi jej szacunek innych. Ma zwyczaj mówić To postanowione! (决定! Ket-tei?). Zostaje jedną z Precure, aby spełnić obietnicę wypełnienia marzenia Coco. Nozomi jest w nim zakochana. Stopniowo zaczyna myśleć o byciu nauczycielem w przyszłości. Mimo że jej koleżanki z zespołu bardzo się od niej różnią, są dobrymi przyjaciółkami. Jej alter ego to Cure Dream (キュアドリーム Kyua Doriimu?).

OsobowośćEdytuj

Nozomi to troskliwa osoba o wielkim sercu i jasnej perspektywie. Zdaje sobie sprawę, że może nie być utalentowana ani posiadać przydatne umiejętności, nadrabia to, będąc bardzo przyjazna i życzliwa wobec innych, nawet swoich wrogów lub ciemnej strony, Dark Dream. Chociaż naturalnie wesoła, Nozomi z czasem staje się coraz bardziej dojrzała, dając jej wszystko, aby pomóc przyjaciołom, rodzinie i wróżkom. Pokazano jej, jak pomaga Masuko Mice, kiedy była smutna, pomimo tego, że ta dwójka ma tylko związek znajomych.

Na początku nie zdawała sobie sprawy z tego, jakie były jej cele życiowe, ale w końcu uświadomiła sobie, że chce zostać nauczycielką, gdy zauważyła, jak bardzo lubiła pomagać innym, a także z powodu Coco. Słabo radzi sobie w szkole, ale dzięki swojej pracowitości i nadziei, nadal ciężko pracowała nad poprawą.

Trochę spóźniona myślicielka, czasem się rozprasza lub jest roztargniona; zwłaszcza gdy chodzi o jedzenie. Jest żarłokiem i zwykle może być pod wpływem jedzenia, jeśli nie próbuje ukraść jej innym. Jest również dziecinna, głośna i niezdarna.

W odcinku 31 pokazano jej surową reakcję na przyjęcie przez Coco listu miłosnego od innego ucznia i była bardzo uparta, jeśli chodzi o rozmowę z nim. W końcu, po tym, jak dał jej bardzo prosty list miłosny tylko dla niej, wybaczyła mu, że nie powiedział jej, że otrzymuje te listy.

HistoriaEdytuj

Yes! Pretty Cure 5 Edytuj

Nozomi i Natsuki Rin byli najlepszymi przyjaciółmi z dzieciństwa. Nozomi nie jest pewna, co chce robić w życiu, próbując w szkole różnych klubów, od nieudanych do katastrofalnych rezultatów.

Pewnego ranka w drodze do przystanku autobusowego Nozomi jest rozpraszana przez przechodzącego różowego motyla i ściga go w ciemną uliczkę. Przypadkowo wpada na przystojnego faceta. Krótko po tym, jak mu się przedstawiła, nagle uciekł i zniknął. Później tego ranka, po publicznym zawstydzeniu siebie, Nozomi spotkała się i przedstawiła Kasugano Urara, oferując pomoc podklasmanowi, jeśli będzie tego potrzebować. Po zajęciach Nozomi zobaczyła faceta przed pójściem do szkolnej biblioteki i natychmiast poszła za nim. W pewnym sensie go znalazła, odkrywając, że to naprawdę puszyste zwierzę o imieniu Coco, a także znalazła z nim Dream Collet. Potem Girinma zaatakował ich, a Nozomi postanowiła pomóc Coco, wzywając wcześniejszego motyla, aby zdobyć Pinky Catch i stać się Cure Dream, mówiąc „Pretty Cure Metamorfoza!”. Walczyła z potworem i zniszczyła go za pomocą Dream Attack.

Nozomi natychmiast przystąpiła do rekrutacji Rin, by do niej dołączyła i ostatecznie odniosła sukces, gdy Rin była świadkiem, jak Cure Dream została ranna w bitwie. Obie starały się zorientować, jaka byłaby „Precure intensywności”. Tymczasem Nozomi dotrzymała obietnicy pomocy Urary, oprowadzając ją po szkole. Kiedy Akimoto Komachi i Minazuki Karen ujawnili, że badają związek Nozomi i jej przyjaciół z tajemniczymi incydentami, które miały miejsce w szkole, Nozomi natychmiast zdała sobie sprawę, że idealnie pasują do ról, odpowiednio, Cure spokoju i Cure inteligencji i przekonał Komachi, by do nich dołączyła. Karen jednak przedstawiła problem. Na tyle źle, że początkowo nie uwierzyła w tę historię, chociaż rozwiązała ją upór i atak Bunbee. Był jednak większy problem: Karen nie dokonała transformacji i nalegała, aby inni nie zwracali się do niej ponownie w tej sprawie. Nozomi uparcie odmawiała jednak zmiany zdania i próbowała nakłonić Karen do ponownej próby. Po rozmowie z Jiiyą powiedziała Karen, że łączy ich miłość do rodziców. To zdawało się jej pomóc, ponieważ kiedy Bunbee zaatakował ponownie, w końcu spróbowała znów się przekształcić i odniosła sukces.

Yes! Pretty Cure 5 GoGo! Edytuj

Jakiś czas po pożegnaniu Nozomi pisze list do Coco, ponieważ tęskni za nim. Nie jest jednak pewna, jak wysłać list, choć ona i dziewczyny spotykają się z Syrupem, który jest w stanie dostarczać listy między światami. Nie chce dać Coco jej listu, ale daje jej list, który został wysłany do niej, który zawierał także Rose Pact. Spotykają nowego wroga z nowej organizacji zła, Wiecznych, ale mogą biegać tylko bez swoich mocy. Jednak Coco i Natts przybywają i pomagają im odzyskać zdolność do transformacji, a Pretty Cure zostają przywrócone do życia.

Cure DreamEdytuj

Wielka moc nadziei, Cure Dream!
大いなる希望の力, キュアドリーム
Ooinaru Kibou no Chikara, Kyua Doriimu! 

Cure Dream (キュアドリーム Kyua Doriimu?)  

AtakiEdytuj

EtymologiaEdytuj

PiosenkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Oficialny Profil

Nozomi Yumehara

Cure Dream

Inne