FANDOM

Riko helping Daikichi
Star☆Twinkle Precure
DvXjVY3UcAAFCG0
Kanji スター☆トゥインクルプリキュア
Rōmaji Sutā☆Tuinkuru Purikyua
Informacja Główna
Dyrektor Hiroaki Miyamoto
Studio Toei Animation
Sieć TV Asahi
Rozpoczęcie 3.02.2019-2020
Odcinki TBA (Lista odcinków)
film Precure Miracle Universe
Star☆Twinkle Precure: Te Uczucia w Pieśni Gwiazd
Poprzedni HUGtto! Precure
Opening Błyszczące☆彡Star☆Twinkle Precure
Ending PaPePiPu☆Romantyzm
WINkle! Precure Miracle Universe☆ (odcinek 6 - odcinek 8)
Proszę, Powiedz Mi! Twinkle☆

Star☆Twinkle Precure (スター☆トゥインクルプリキュア Sutā☆Tuinkuru Purikyua?) w polskiej wersji "Gwiazda☆Migotliwa Precure" - japońskie anime z gatunku mahō-shōjo, szesnasty sezon z cyklu Precure wyprodukowany przez Toei Animation, której autorem jest Izumi Tōdō. Serial będzie miał swoją premierę w lutym 2019 roku. Jest kolejną serią po HUGtto! Precure.

Produkcja

Znak towarowy dla tej serii został złożony 22 października 2018r. I został potwierdzony 29 listopada 2018 roku, kiedy Toei Animation oraz TV Asahi utworzyli strony internetowe.

Opis Fabuły

Jestem Hoshina Hikaru!
Jestem uczennicą drugiej klasy gimnazjum, która kocha kosmos i konstelacje!
Obserwując rozgwieżdżone niebo, by narysować konstelację w moim notatniku, na moich oczach pojawiło się tajemnicze stworzenie ,"Fuwa"!

A potem z nieba spadła rakieta, którą przybyli kosmici "Lala" i "Prunce"!
... Naprawdę jesteście kosmitami!? Błyskotliwie ~ ☆

Daleko od Ziemi znajduje się planeta zwana "Światem Gwiaździstego Nieba" na której znajduje się święta ziemia zwana "Gwiezdnym Pałacem", na której znajdują się "Księżniczki Konstelacji 12 Gwiazd", które chronią równowagę całego wszechświata...
Ale pewnego dnia ktoś je zaatakował i księżniczki zmieniły się w "12 Piór Gwiezdnych Księżniczek" i rozproszyły się po całym wszechświecie!
Jeśli ta sytuacja się utrzyma, gwiazdy znikną, co oznacza, że Ziemia i cały wszechświat zostaną pochłonięte przez ciemność...!

"Gdy gwiazda utraci swój blask, legendarne wojowniczki Precure powstaną razem z Migoczącą Księgą w dłoniach, aby odzyskać jej blask."
Lala mówi, że wraz z Fuwą szuka Precure w nadziei, że legenda przekazana przez księżniczki sprawi, że wszechświat powróci do tego, jak było wcześniej.

Ale wtedy pojawił się Knot Raider, który chce kontrolować wszechświat i zaatakował Fuwę ...
Gdy pomyślałam: "chcę ocalić Fuwę!", moje silne emocje sprawiły, że Migocząca Księga stworzyła "Wisiorek Gwiezdnego Koloru" i "Przemieniające Pióro Gwiezdnego Koloru", co przemieniło mnie w Precure!?

Teraz muszę zebrać rozproszone Pióra Gwiezdnego Koloru Księżniczek i sprawić, by Fuwa, która jest kluczem do przywrócenia księżniczek, dorosła.
W porządku, zostawmy Ziemię i ruszajmy w kosmos~☆

Charaktery

Precure

  • Hikaru Hoshina (星名ひかる(ほしなひかる)?) Hikaru jest pomysłową i ciekawą uczennicą drugiego roku gimnazjum, która kocha konstelacje i kosmos. Może być dość uparta, aby zbadać wszystko, co ją interesuje i działa intuicyjnie. Jej hasłem jest "Błyskotliwie~☆" przekształca się w Precure Gwiazd, Cure Star (キュアスター?).
  • Lala Hagoromo (葉衣ララ(はごろもララ)?) Lala to 13-letnia kosmitka z planety, Saman, która jest traktowana bardziej jak dorosła. Kiedy na rakiecie z Fuwa i Purunsem szuka legendarnych wojowników, Precure, trafia na Ziemię dzięki mocy Fuwa. Jest poważna z silnym poczuciem odpowiedzialności, ale czasami popełnia błędy. Jej punktem uroku są anteny na głowie przekształca się w Precure Drogi Mlecznej, Cure Milky (キュアミルキー?).
  • Erena Amamiya (天宮えれな(あまみやえれな)?) Erena jest uczennicą trzeciego roku z promiennym uśmiechem. Jest bardzo popularna do tego stopnia, że znana jest jako "Słońce Miasta Mihoshi". Jej rodzina posiada kwiaciarnię w dzielnicy handlowej "Sonrisa" (hiszp. - "uśmiech"), gdzie czasami pracuje. Często opiekuje się sześcioma młodszymi braćmi, gdy jej rodzice nie pracują w sklepie przekształca się w Precure Słońca, Cure Soleil (キュアソレイユ?).
  • Madoka Kaguya (輝夜まどか(かぐやまどか)?) Madoka jest uczennicą trzeciego roku gimnazjum, która stara się być jak najlepiej podobna do damy. Jej ojciec pracuje w rządzie, podczas gdy jej matka jest światowej sławy pianistką. Sama posiada tytuł mistrzyni kraju w dziedzinie gry na fortepianie i łucznictwa. Zajmuje się również aranżacją kwiatów i ceremoniami herbacianymi, a także otrzymuje doskonałe oceny. Jako przewodnicząca rady uczniowskiej jest znana jako "Księżyc Miasta Mihoshi". Przekształca się w Precure Księżyca, Cure Selene (キュアセレーネ?).
  • Yuni (ユニ?) Yuni jest mieszkanką Planety Rainbow, która podejmowała różne przydomki, aby spróbować przywrócić jej planetę do normalności. Była idolką kosmiczną o imieniu Mao, kosmicznym złodziejem fantomów, Blue Cat oraz Bakenyan, by dowiedzieć się, jak uratować jej ludzi i ukraść skarby, które zostały sprzedane. W odcinku 20 Yuni przekształca się w precure Tęczowego Spektrum Cure Cosmo (キュアコスモ?).

Maskotki

  • Fuwa (フワ?) Puszysta wróżka wszechświata stworzona przez gwiazdy księżniczki jako ostatnia nadzieja. Choć młoda i niewinna jako dziecko, ma tajemniczą moc uwolnienia jednej z zapieczętowanych księżniczek i otwarcia dziury ozonowej. Chociaż nadal jest tajemnicza, ważne jest, aby jej istnienie odgrywało ważną rolę, w której trzyma klucz do zmartwychwstania księżniczek. Mieszka z Hikaru i mieszka w książce Twinkle.
  • Prunce (プルンス?) Cudzoziemiec z PuruPuru, który kiedyś służył Star Princesses w Star Palace. Chroniąc luźną florę pozostawioną przez nich, szukał legendarnego "Precure", który ma klucz do ich zmartwychwstania. Jego specjalną umiejętnością jest deformowanie się swobodnie.

Złoczyńcy

Pozostałe Postacie

Przedmioty

  • Wisiorek Gwiezdnego Koloru (スターカラーペンダント?) Jest głównym elementem transformacji używanym przez dziewczęta. Aby dokonać transformacji, muszą mieć pod ręką swoje Pióra Gwiezdnego Koloru transformacji. Może być również używany do przeprowadzania ataków z 12 Księżniczkami Gwiezdnego Koloru Piór.
  • Pióro Gwiezdnego Koloru (スターカラーペン?) Jest to przedmiot, który cures mogą wykorzystać do przekształcenia się. Pióro pojawia się przed tymi, którzy uważają za godne mocy Precure, jeśli emitują silne emocje. Mogą one również służyć jako przedmioty kolekcjonerskie, znane jako Księżniczki Gwiezdnego Koloru (プリンセススターカラーペン?) Jest ich 12, każdy reprezentuje Gwiezdną Księżniczkę 12 znaków zodiaku, z każdym piórem trzymającym tajemniczą moc.
  • Migocząca Księga (トゥインクルブック?) Jest to książka, która może być używana do pielęgnacji Fuwa za pomocą Gwiezdnych Piór Koloru. Zgodnie z przepowiednią, jeśli Precure mają tę książkę, mogą pomóc odzyskać światło wszechświata.
  • Migocząca Pałeczka (トゥインクルステッキ?) Broń, którą Cures zdobywają, aby pomóc im w bitwach.
  • Tęczowa Perfumetka (レインボーパフューム?) Broń, którą posiada Cure Cosmo zdobywa, ją by pomóc jej w bitwach.

Lokalizacja

  • Miasto Mihoshi (観星町?) jest to miejsce na Ziemi, gdzie Hikaru, Erena oraz Madoka spędzają dni.
  • Saman (サマーン?), znany również jako Świat Gwiaździstego Nieba (星空界?) jest to jest planeta skąd pochodzi Lala, Fuwa i Prune.

Ciekawostki

  • Star☆Twinkle Precure oznacza powrót Rie Kitagawa jako piosenkarka piosenki tematycznej. Ostatnio służyła jako piosenkarka tematu piosenki z powrotem w Mahou Tsukai Precure!.
  • Star☆Twinkle Precure jest pierwszą serią gdzie cures śpiewają podczas transformacji w cure.
  • Pod koniec każdego odcinka zawiera horoskopy dla trzech losowo wybranych znaków gwiazd. Klipy tych horoskopów są ładowane na konto Instagram po każdym odcinku.

Towar

Proszę odnieść się do głównej strony: Star☆Twinkle Precure Towar.

Galeria

Oficjalny Art/Profil

Preview

Oficjalna Tapeta Na Pulpit

Wideo

Linki Zewnętrzne

Referencje