FANDOM

Rinchan Ikemen Yūrei to Dēto!?
Yes! Precure 5 odcinek 27
Y5-27
りんちゃんイケメン幽霊とデート!
"Rin ma randkę z przystojnym duchem!?"
Data Premiery 12 sierpnia 2007
Odcinek Podręcznik
poprzedni
YPC526
następny
YPC528
Tematy
Tytułowa Precure 5, Smile go go!
Końcowa Kirakira Shichatte My True Love!
Rin ma randkę z przystojnym duchem!? (りんちゃんイケメン幽霊とデート! Rinchan Ikemen Yūrei to Dēto!? ?) - to dwudziesty siódmy odcinek sezonu Yes! Precure 5, a także 172 odcinek serii Precure.

Opis fabuły Edytuj

Pewnego dnia podczas przerwy w szkole dziewczęta i wróżki zbierają się wokół Komachi, opowiadając przerażającą historię opuszczonej szkoły, która kiedyś była rezydencją. Właścicielem rezydencji był hrabia Rosett, mężczyzna ze wspaniałą dziewczyną, który zginął w nieprzewidzianym wypadku. Nie mógł zaakceptować jej śmierci i czekał, mając nadzieję, że wróci; ale jego determinacja i żal zmieniły się w chorobę, a później zmarł. Każdego roku w rocznicę śmierci jego kochanka duch hrabiego pojawiał się w szkole i za każdym razem, gdy spotyka dziewczynę w wieku swojego kochanka, porywa ją. To przeraża Rin, a ona mdleje - szokując inne dziewczyny.

W Koszmarnych Kawarino wezwał Arachnea, która bała się go zobaczyć. Kawarino komplementuje ją pilnie walczącą z Cure, ale wciąż zostaje pokonana, ponieważ brakuje strachu jej przeciwników, którzy wyczerpią jej energię. Potem Kawarino zniknął, uwalniając Arachneę.

Grupa postanawia odwiedzić szkołę i wydaje się, że wszyscy są zaniepokojeni, oprócz Komachi, która jest podekscytowana. Nagle szelest ptaków na drzewach przeraża Rin i Milk, powodując, że Urara komentuje to, gdy Nozomi wyjaśnia, że ​​Rin zawsze bała się duchów i nadprzyrodzonych rzeczy. Gdy weszli do zamku, Arachnea obserwuje dziewczyny z góry, a w oknie nieznana jej jest świecąca postać.

W środku wszyscy spacerują, szukając hrabiego Rosetta. Nie zdają sobie sprawy, że Arachnea tam jest i przy pomocy swoich umiejętności przywołuje ruchomy szkielet, aby przestraszyć Rin, powodując, że ucieka w panice. Dziewczyny patrzą na nikogo, co powoduje, że zakładają, że Rin była przerażona.

Zanim Rin przestaje biec, ktoś klepie ją w ramię. Przeraża ją, ale ku jej zaskoczeniu, to jedyna Mika, która przyszła, by spróbować spotkać się z hrabią Rosett, by zdobyć jakieś miarki. Nagle z zewnątrz wybucha grzmot, który straszy obie dziewczyny i postanawiają pozostać razem przed opuszczeniem okolicy.

Gdzieś w rezydencji druga grupa weszła do pokoju sztuki, a Karen i Milk zaskoczył posąg hrabiego Rosetta. Urara zauważa, że ​​trzyma spinkę do włosów, a dziewczyny odkrywają obraz swojej dziewczyny, zauważając, że wygląda jak Rin.

W pokoju nauki Rin i Mika próbują znaleźć hrabiego, ale Rin nadal jest przerażona. Ten sam szkielet z wcześniejszych lat wraca do życia i zaczyna gonić dziewczyny, dopóki Rin się nie potyka i Mika ją porzuca. Rin szybko wstaje i szybko ukrywa się w innym pokoju w nadziei, że jej nie znajdzie, co wywołuje jej dalszy alarm, gdy widzi rozglądającego się ducha - powodując, że zemdlała ze strachu.

Później budzą ją przyjaciele i Rin twierdzi, że widziała ducha. Zaskoczone Urara i Nozomi zadają kilka pytań i rozmawiają o rzeźbie, którą znaleźli wcześniej, a Komachi dochodzi do wniosku, że duchem musiał być hrabia Rosett. Nozomi wspomina, że ​​również zobaczyli obraz, a dziewczyna wyglądała jak Rin, gdy Komachi znów omija wskazówki i jest w stanie ustalić, co się dzieje: hrabia chciał dać swojej dziewczynie szpilkę do włosów i pomylił Rin za nią. Wierzą, że jeśli Rin spełni pragnienia hrabiego, być może uda mu się przejść dalej. Rin jest zszokowana wyjaśnieniem i zwraca uwagę, że nie byłaby w stanie tego zrobić, ponieważ była tak przerażona. Ale Nozomi i Urara namawiają ją, aby pomogła mu.

Wszyscy stoją na skraju korytarza, a Rin jest sama. Przerażona patrzy, jak przed nią pojawia się duch, i zauważa, że ​​sceneria zmienia się w scenerię zewnętrzną. Hrabia wydaje się być bardzo miły i wraca do swojej formy, kiedy żył, przyznając się do Rin, że na nią czekał. Wygląda na to, że Rin uspokoiła się i powoli próbuje mu powiedzieć prawdę, ale nagle pojawia się Arachnea i zamienia szkielet w potężną Kowainę.

Grupa przemienia się w Precure i walczy z Kowainą, gdy zmienia swój cel na Rezydencję, co powoduje, że Cure Rouge się denerwuje. Arachnea twierdzi, że jest to całkowicie fałszywe, ale uzdrowiciele kłócą się z nią, mówiąc, że zostało stworzone z powodu uczuć hrabiego dla jego miłości. Arachnea pyta ich, dlaczego mieliby bronić kogoś, kto przestraszył ich od samego początku, a Rouge wyznaje, że wraz z nim, przekazując swoje prawdziwe uczucia, byli w stanie go lepiej zrozumieć i nie bać się go. Dzięki swojej zwiększonej pasji Rouge jest w stanie przywołać Rouge Tact i uwalnia swój najsilniejszy atak, Rouge Burning, by zniszczyć Kowainę i odesłać Arachneę z powrotem do Koszmarnych.

Inne Cure wydają się być zdumione mocą Rin i patrzą, jak Dwór jest przywracany. Hrabia Rosett dziękuje Rin za to, co zrobiła, i podaje jej spinkę do włosów. Z początku odmawia, twierdząc, że to nie dla niej, ale on chce, aby podziękowała za walkę dla niego. Na szczęście Rin ponownie rozważa i akceptuje. Obserwują, jak tło rozjaśnia się i wraca na korytarz, w którym dziewczyny były przed bitwą. Hrabia Rosett spokojnie znika w niebiosach, a Rin nie mogła być bardziej szczęśliwa wiedząc, że mu pomogli.

Wychodząc z Rezydencji dziewczyny żartują, dyskutując o tym, jak przystojny był hrabia i jak musiał być typem Rin, powodując, że wyrażała gniew podczas śmiechu. Nagle Mika podbiega, by powiedzieć im o szkielecie, a Komachi pyta, czy ma jakieś zdjęcia. Mika przyznaje, że nie była w stanie go zdobyć, a Komachi mówi jej, aby wróciła do rezydencji, ale Mika odmawia, ponieważ jest tak przerażający. Rin mówi jej, że nie powinna się bać, gdy pozna uczucia ducha, i spogląda z powrotem na Rezydencję i uśmiecha się, widząc nową piękną spinkę do włosów Rin.

Postacie Edytuj

Cure Edytuj

Maskotki Edytuj

Złoczyńcy Edytuj

Postacie poboczne Edytuj

Ważne Wydarzenia Edytuj

GaleriaEdytuj

{{{1}}}

Poprzedni odcinek: Następny odcinek:
Yes! Precure 5 Odcinek 26 Yes! Precure 5 Odcinek 28